Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Ellen - 20 oktober 2008 03:34

Nu ar jag inne pa mina sista dagar har i USA. Sitter nu i NH. Hade det super bra i Maine. Sag valdigt fina farger pa en tripp vi gjorde. Har varit hos mina morforaldrar i lite mer an en vecka nu och vi har haft det valdigt bra. Har blivit en Red sox fan ;) (baseball) De spelar ikvall och leder. Om de vinner nu gar de vidare till final, vilket jag hoppas pa :P


Var i New York en dag med min morbror och sag frihetsgudinnan, empire state building och central park. Vi at i en kyrka som de hade gjort om till en pizzeria. Valdigt coolt. Vi hade efterratt i Trump tower.


I connecticut har jag atit ratt mycket skaldjur. Hummer (mums), rakor och scallops. Clam chowder (soppa) har jag ocksa atit ett par ganger, vilket ar mumsigt.


I morgon blir en slappdag och sen pa tisdag ska jag till Boston och ska turista lite. Iaf aka med "the duckboats" som ar en bat som kan aka bade pa land och pa vatten och som ger en en guidad tur runt omkring Boston. Ser fram emot det. Far se om jag aven passar pa att kopa en Red sox troja :) Skulle vara kul att ha men min vaska ar for narvarande ratt full......kanske kan tvinga ner den, hehe.


Ha det bra!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards