Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Ellen - 6 maj 2008 19:00

På kennelträffen fick jag en rådjursklöv och en flaska blod med mig hem så i söndags gick jag ut och la ett litet spår till Nelson. Pappa och syrran ville med och se hur det gick till och det fick de såklart. Nelson nosade på spåret, stannade och lyssnade på fåglarna lite men fortsatte sedan. De två sista metrarna tror jag han kände lukten utav klöven för då bara gick han framåt utan att nosa på marken och tog klöven fint och bar den ända hem. Ville egentligen ha en bild på honom med klöven men ingen hade kamera med sig så jag bad erika att hämta sin men när hon kom ut hade förstås Nelson tröttnat på att bära klöven, han var ju hemma nu, då ska det inte bäras, kanske knagas lite :P


Har kollat lite på om det finns några fler kurser att gå med Nelson efter han har gått klart valpkursen, men det verkar som att det är helt dött med kurser över sommaren :( Tråkigt! Någon som vet någon kurs i sommar i småland?????

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards