Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Ellen - 19 maj 2008 09:07

Då var premiären på öl-ol avklarad. Själva öl orienteringen gick inte så bra. Det är väldigt svårt att häva cider efter att man har sprungit snabbt ett tag. Fy vad min mage var arg på mig! Regn fick vi på oss också men det försvann som tur var efter ett tag. Bastun var jätte skön när man kom och var sådär lite halvfrusen. Hade ju trott att vi kunde sitta ute och äta det vi grillat sen, men den tanken fick vi snabbt slå ur hågen. Det blev att grilla ute och sitta inne som gällde. Men det var trevligt det också. Vi satt och sjöng en del vilse sånger inne innan vi drog iväg till HG. Men det blev ett litet stopp där för mig. Dels hade jag glömt att uppdatera mitt Liu kort och dels hade jag glömt att jag hade en cider kvar i väskan och den fick jag ju inte ta in. Så jag knallade hem med väskan, hämtade meceant-kortet och gick tillbaka ( tar mindre än 5 min att gå hem så det gick rätt fort). Då gick det bättre. Det var jätte bra musik! :D massa låtar man kunde hopp-dansa till och det är riktigt härligt. Men innan jag gick var det lite sisådär med låtarna, vilket i och för sig var tur för annars hade jag nog stannat längre. Gick hem vid halv 2 för jag skulle upp vid halv 8 för att sedan ta tåget hem till Nybro.


Nu ska jag vara hemma i Nybro i en och en halv vecka! Jippi! Får vara med på två valpkursträffar, som ska bli superkul! Längtar! På onsdag är den första för mig. Bara 2 dagar kvar....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards