Alla inlägg den 10 april 2008

Av Ellen - 10 april 2008 19:27

Ja, jag glömde ju att tala om att det faktiskt haglade igårkväll när jag var ute och sprang. Kunde knappt tror att det var sant, men visst var det hagel även fast jag fick titta efter en extra gång innan jag kunde konstatera att så faktiskt var fallet. Efter en stund tog det i och då kunde man verkligen känna att det VAR hagel.


Idag har jag skrivit på seminarium-uppgiften som ska vara klar imorgon. Skit säger jag bara! Det är så jobbiga uppgifter som man inte riktigt kan svara på. Får se hur det går. Har nu även bakat till min Mor som har beställt bakverk till min hemkomst imorgon. Vad det blir kan jag inte tala om än, det är en lite överraskning för henne :P


Nu ska jag provsmaka och läsa lite :D


Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards