Alla inlägg den 4 april 2008

Av Ellen - 4 april 2008 15:18

Hade diskussion idag om artiklar som vi har läst. Det pappret som vi skulle ha skrivit tills idag, de frågor vi skulle besvara där var dem vi diskuterade idag på seminariumet. Det kändes liksom som att jag hade fattat fel på en hel del utav frågorna och kände mig så nollställd. Har så svårt att komma ihåg vem som har tyckt vad i artiklarna och sen sammanfoga det och analysera så jag känner att jag bara vill sjunka genom golvet. Inte kul alls!

Av Ellen - 4 april 2008 11:29

Idag trodde jag att jag skulle hinna med lite träning nu på förmiddagen. Har föreläsning vid 1 men innan dess skulle jag hinna trodde jag. Det gör jag ju natruligtvis inte. Har inte gjort färdigt uppgiften som ska vara klart då än. Trodde det skulle vara gjort på en timme men som den tidsoptimisten jag är hade jag alltså väldigt fel. De första uppgifterna som jag gjorde igår var rätt lätta men de på slutet var/är knepiga.


Fick i alla fall ett roligt besked idag, jag klarade redovisningstentan! :D Skönt. Vill INTE ha fler omtentor nu. Räcker med den jag har. Håller på och kollar lite på valpkurs till Nelson och mig, men jag får se hur det blir med det. Hemma så har de redan satt igång så det är inte säkert att det kommer bli någon mer innan sommaren. Mamma hittade ett företag som ger kurser som jag funderar på, men jag skulle inte kunna gå på alla gångerna och det är ju väldigt tråkigt. Får tänka igenom saken lite mer.


Igår bakade jag jordnötskakor som jag ska ta hem till familjen. Blir inte så mycket bakande där hemma nu när vi har en liten en som vill vara med på allt ;)


Nä, nu får jag ta mig i kragen och slutföra uppgiften jag har tills idag. Ha det bra där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards