Direktlänk till inlägg 2 april 2008

Läsa, läsa

Av Ellen - 2 april 2008 12:57

Igår och idag har internet varit nere här. De har bytt internet leverantör så det har varit lite strul pga det. Snabbar mig på att göra så mycket som möjligt på internet nu när det fungerar, man vet aldrig när det lägger ner igen men jag hoppas på att det är klart nu så att jag har internet från och med nu. Så igår åkte jag ner till biblan för att låna böcker så jag skulle något annat att göra när jag inte pluggade. Idag har jag läst kursboken. Har bara 40 sidor kvar nu, ska ta det om en stund. Ska egentligen inte vara klart förrän på fredag men det är skönt att ha det gjort. Här kommer två bilder på Nelson. På den andra bilden har han sin bilsele på sig. Remmarna är lite för långa så de släpar lite när han går, hihi men det går bra för honom ändå :D

 
 
Ingen bild

Matte 2 - eller 3?

3 april 2008 08:36

Jättefina billder! Hade inte sett dem tidigare...

 
Ingen bild

Nybromatte

3 april 2008 08:41

Glömde att skriva att Nelson sov hela natten inatt - ända tills larmklockan ringde vid 6.45 Igår råkade han bajsa inomhus av "misstag" och sedan stod han bredvid och skällde och morrade på högen han gjort! Som attr han fattade att den inte skulle finnas inne!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - 25 mars 2009 11:24

Av Ellen - 11 november 2008 17:12

Som ni märker kan jag inte hålla mig borta från den här bloggen iaf. Detta inlägg passar helt enkelt bäst här.   Jag var med på vilses träning igår och jag kan meddela att det kändes skönt att vara tillbaka i orienteringsvärlden. Skönt att vara ute o...

Av Ellen - 4 november 2008 19:13

Idag hade jag egentligen skola typ från 10 till 6. Med hund, omöjligt! hörde av mig till en kompis om hon kunde ta hand om Nelson men hon skulle också ha föreläsning. Som tur var kunde Malin ta hand om honom mellan 3 och 6 så då gick jag på föreläsni...

Av Ellen - 30 oktober 2008 17:54

Nu har jag börjat på min nya kurs, statistik. Den verkar rätt okej. Måste ha den för att få ut min examen. Är lite utav det som vi har gjort sen tidigare men även nya saker så jag tror det ska kunna gå rätt bra. Erika var och hälsade på mig i Linköpi...

Av Ellen - 28 oktober 2008 11:16

Nu finns det en del bilder från min USA-resa på Nelsons och min hemsida http://ellenochnelson.zoomin.se Kommer lägga upp några fler så småningom....

Ovido - Quiz & Flashcards